Způsob dodání

  • Produkty INOVIO provozujete buď na vašem, nebo na našem serveru.
  • Vybrat si můžete ze dvou způsobů pořízení licencí balíčků podpory a služeb.
  • Požadavky na vaši IT infrastrukturu jsou minimální.
  • Podívejte se, jak produkt zakoupit a spustit.

Typický průběh dodávky

Ve skutečnosti se přizpůsobíme vašim možnostem a požadavkům.

  • Na konfigurátoru si definujete produkt INOVIO sami nebo s naší pomocí. Pokud se později rozhodnete změnit konfiguraci (počty uživatelů, konektory, atd), tak vám to půjde snadno a pro nás to není problém.
  • Předáme vám delivery checklist – návod jak připravit vaši IT infrastrukturu na instalaci produktu. Pokud si nebudete vědět rady, rádi vám s přípravou pomůžeme.
  • Budete-li uvažovat o přizpůsobení produktu, zorganizujeme polodenní/celodenní analytický workshop. Výstupem bude seznam úprav, které vám do druhého dne naceníme. Rozhodnete se, které zapracovat a které nikoliv.
  • Dohodneme datum instalace.
  • Nainstalujeme, nakonfigurujeme a otestujeme produkt a proškolíme uživatele.
  • Rychlost nasazení produktu závisí především na vaší připravenosti, my připraveni jsme. Obvyklá doba je 3–7 pracovních dnů.

Začátek a průběh užívání

  • Licenční poplatky uhradíte (licence INOVIO Server) resp. začnete hradit (licence INOVIO Privátní cloud) po spuštění do provozu.
  • Odpovědi na otázky týkající se provozu produktů INOVIO najdete v přehledně zpracované dokumentaci.
  • O odbornou radu a pomoc můžete žádat v rámci služeb Hotline a Helpdesk.
  • V případě závad nebo havárií vám bude k dispozici servisní tým (viz služby údržby a podpory).

S dotazy a připomínkami nás neváhejte kontaktovat!

Instalace produktu v režimu INOVIO Privátní cloud

Aplikace bude nainstalována a provozována na našich HW prostředcích a bude zde pouze pro vás. Žádné požadavky a starost o IT se vás netýká.

Instalace produktu na vlastní server klienta (licence INOVIO Server)

Požadavky produktů na výkon vašeho serveru nejsou vysoké. INOVIO můžete instalovat na vlastním serveru nebo na serveru, který vám pronajme váš poskytovatel webhostingu. Pokud váš server dále uvedeným požadavkům neodpovídá, můžete jeho přípravu nechat na nás (služba Příprava serveru).

Instalaci samotného produktu INOVIO můžete provést sami, nebo si ji objednat (služba Instalace All inclusive). V takovém případě vám produkt předáme nainstalovaný, nakonfigurovaný a připravený k provozu na vašem nebo našem serveru. Součástí služby je i vzdálené zaškolení obsluhy.

Případné dotazy a problémy může řešit prostřednictvím služeb Helpdesk nebo Hotline. Nejasnosti můžete už nyní konzultovat s našimi pracovníky.

Technické požadavky na váš server

(platné pro nižší dokumentové obraty – stovky dokumentů za měsíc)

HW

  • Čtyřjádrový procesor (např. Intel XEON), alespoň 2GB volné RAM pro INOVIO aplikaci a 2GB místa na disku pro nižší dokumentové obraty
  • Libovolný operační systém
  • Aplikační i databázový server provozujeme na jednom stroji
  • Podporované jazyky: čeština a angličtina, další jazyky na vyžádání

Aplikační server

  • JDK 6 a vyšší nebo JRE 6 a nebo vyšší
  • Apache Tomcat 6.0 a vyšší

Databázový server

  • Kterýkoliv z následujících databázových systémů: Microsoft SQL 2008, 2012 a 2014, Oracle 10g, 11g nebo 12, MySQL 5 a vyšší, Derby a další Hibernate podporované DBMS
  • Prostor pro data individuálně dle množství dokumentů (cca 2 GB/rok pro nižší dokumentové obraty).

Technické požadavky na pracovní stanice

  • OS windows, Linux, Mac OS X, Chrome 25 (2015) nebo vyšší, Internet Explorer 10 nebo vyšší, Firefox 4 (2011) nebo vyšší
  • Doplněk prohlížeče pro zobrazování PDF (bývá součástí prohlížečů)
  • 100% webová aplikace – není třeba instalovat na stanice uživatelů

Technické požadavky na skener

  • Jakýkoliv skener nebo multifunkční zařízení (pro vyšší skenovací obraty – přes 1000 stránek/měsíc doporučujeme dokumentové skenery).
  • Výstup do formátů PDF, příp. TIFF, PNG, GIF nebo JPEG
  • S výběrem vhodného skeneru vám rádi poradíme.

S dotazy a připomínkami nás neváhejte kontaktovat!

Zákaznická podpora je zahrnuta ve dvou servisních programech Business a Professional, které zákazník ke svému produktu volí.

Volba servisního programu je nezávislá na volbě licenčního modelu. Program podpory si zvolte podle svých potřeb. Kromě programů podpory poskytujeme také Jednorázové služby, které můžete objednávat v případě vzniku potřeby.

Ceny zákaznické podpory závisí na počtu licencí k vybranému produktu INOVIO.

Vhodnou úroveň zákaznické podpory si můžete vybrat a jejich ceny zjistit v interaktivním konfigurátoru. Objednávku zákaznické podpory provedete při nákupu produktu INOVIO. Později ji můžete rozšířit nebo změnit. S výběrem zákaznické podpory, jednorázových služeb a konfigurací INOVIO vám rádi pomůžeme.

Úrovně zákaznické podpory

Zákaznická podpora

Business

Zákaznická podpora

Professional

Podpora zákazníkům pro bezpečný provoz aplikace Prémiová zákaznická podpora s rychlejšími odezvami a zvýhodněnými sazbami
Helpdesk
Hlášení chyb v aplikaci do servisního formuláře
 
 
Opravy, záplaty a upgrady
Instalujete vy
 
 
Instalace oprav, záplat a upgradů
Zdarma
 Objednávka  
Hotline (skype + telefon)
Linka na konzultanta (v servisní době)
 
Přednostní řešení servisních požadavků
Vaše požadavky mají přednost před zákazníky v programu Business
 
Pravidelná profylaktická kontrola aplikace
Kontrola logů, vytížení, místa na disku apod.
1x ročně

měsičně
50% sazba za servisní služby
Za vyžádané servisní úkony nad rámec zákaznické podpory
 
Zákaznická podpora všech úrovní je poskytována vzdáleně přes internet (SSH, RDP, skype, teamviewer). Podrobnosti o rozsahu a plnění služeb vám představíme při osobním jednání.

Chcete pro sebe změnu v programu Zákaznické podpory? Vytvoříme pro vás Individuální program zákaznické podpory. Kontaktujte nás.

Servisní služby (jednorázové)
Příprava serveru pro INOVIO
Audit a příprava prostředí pro instalaci produktů, pokud váš server neodpovídá technickým požadavkům.
volitelně
(pro INOVIO Privátní Cloud není třeba)
Instalace opravy, záplaty a upgradu
Vzdálená instace oprav, záplat a upgrady INOVIO
Volitelně instalace INOVIO server a zákaznickou podporu Business
(pro INOVIO Privátní Cloud a zákaznickou podporu Professional je v ceně)
Reinstalace inovio, migrace dat
Přesun instalace inovio ze serveru na server včetně dat
volitelně
(pro INOVIO Privátní Cloud není třeba)
Zdokonalovací školení
1h školení pro uživatele, 2h školení pro administrátory aplikace, praktický nácvik dovedností…
volitelně
Customizace
Přizpůsobení produktů INOVIO požadavkům zákazníků (reporty, notifikace, programování nových funkcí, apod)
individuálně
Konzultační a vývojové práce
Analytické, programátorské a testovací služby
Individuálně
Pokud není dohodnuto jinak, jsou servisní služby poskytovány vzdáleně přes internet (SSH, RDP, skype, teamviewer).

Máte zájem o naše produkty?

Bez váhání volejte 608 173 110 (v pracovní dny od 9 do 17 hodin) nebo nám napište.

Postará se o Vás

Miroslav Prkna
Head of the executive
Miroslav.Prkna@inovio.cz
+420 608 173 110
uložit vCard

Pošlete stránku kolegovi