Způsob dodávky
- INOVIO DMS provozujete buď na vašem, nebo na našem serveru.
- Vybrat si můžete ze dvou způsobů pořízení licencí balíčků podpory a služeb.
- Požadavky na vaši IT infrastrukturu jsou minimální.
- Podívejte se, jak produkt zakoupit a spustit.
Typický průběh dodávky
Ve skutečnosti se přizpůsobíme vašim možnostem a požadavkům.
- Na konfigurátoru si definujete produkt INOVIO sami nebo s naší pomocí. Pokud se později rozhodnete změnit konfiguraci (počty uživatelů, konektory, atd), tak vám to půjde snadno a pro nás to není problém.
- Předáme vám delivery checklist – návod jak připravit vaši IT infrastrukturu na instalaci produktu. Pokud si nebudete vědět rady, rádi vám s přípravou pomůžeme.
- Budete-li uvažovat o přizpůsobení produktu, zorganizujeme polodenní/celodenní analytický workshop. Výstupem bude seznam úprav, které vám do druhého dne naceníme. Rozhodnete se, které zapracovat a které nikoliv.
- Dohodneme datum instalace.
- Nainstalujeme, nakonfigurujeme a otestujeme produkt a proškolíme uživatele.
- Rychlost nasazení produktu závisí především na vaší připravenosti, my připraveni jsme. Obvyklá doba je 3–7 pracovních dnů.
Začátek a průběh užívání
- Licenční poplatky uhradíte (licence INOVIO Server) resp. začnete hradit (licence INOVIO Privátní cloud) po spuštění do provozu.
- Odpovědi na otázky týkající se provozu produktů INOVIO najdete v přehledně zpracované dokumentaci.
- O odbornou radu a pomoc můžete žádat v rámci služeb Hotline a Helpdesk.
- V případě závad nebo havárií vám bude k dispozici servisní tým (viz služby údržby a podpory).
Instalace produktu v režimu INOVIO Privátní cloud
Aplikace bude nainstalována a provozována na našich HW prostředcích a bude zde pouze pro vás. Žádné požadavky a starost o IT se vás netýká.
Instalace produktu na vlastní server klienta (licence INOVIO Server)
Požadavky produktů na výkon vašeho serveru nejsou vysoké. INOVIO můžete instalovat na vlastním serveru nebo na serveru, který vám pronajme váš poskytovatel webhostingu. Pokud váš server dále uvedeným požadavkům neodpovídá, můžete jeho přípravu nechat na nás (služba Příprava serveru).
Instalaci samotného produktu INOVIO můžete provést sami, nebo si ji objednat (služba Instalace All inclusive). V takovém případě vám produkt předáme nainstalovaný, nakonfigurovaný a připravený k provozu na vašem nebo našem serveru. Součástí služby je i vzdálené zaškolení obsluhy.
Případné dotazy a problémy může řešit prostřednictvím služeb Helpdesk nebo Hotline. Nejasnosti můžete už nyní konzultovat s našimi pracovníky.
Technické požadavky na váš server
(platné pro nižší dokumentové obraty – stovky dokumentů za měsíc)
HW
- Čtyřjádrový procesor (např. Intel XEON), alespoň 2GB volné RAM pro INOVIO aplikaci (tedy min 3GB RAM pro server) a 2GB místa na disku pro nižší dokumentové obraty
- Libovolný operační systém
- Aplikační i databázový server lze provozovat na jednom stroji
- Podporované jazyky: čeština a angličtina, další jazyky na vyžádání
Aplikační server
- JDK 7 a vyšší nebo JRE 7 a nebo vyšší
- Apache Tomcat 7.0 a vyšší
- MS SQL od 2012, 2014, 2016
Databázový server
- Kterýkoliv z následujících databázových systémů: Microsoft SQL 2008, 2012 a 2014, Oracle 10g, 11g nebo 12, MySQL 5 a vyšší, Derby a další Hibernate podporované DBMS
- Prostor pro data individuálně dle množství dokumentů (cca 2 GB/rok pro nižší dokumentové obraty).
Technické požadavky na pracovní stanice
- OS Windows, Linux, Mac OS X, Chrome 40 (2015) a vyšší, Edge, Firefox 38 (2015) a vyšší
- Doplněk prohlížeče pro zobrazování PDF (bývá součástí prohlížečů)
- 100% webová aplikace – není třeba instalovat na stanice uživatelů
Technické požadavky na skener
- Jakýkoliv skener nebo multifunkční zařízení (pro vyšší skenovací obraty – přes 1000 stránek/měsíc doporučujeme dokumentové skenery).
- Výstup do formátů PDF (optimálně dvouvrstvá PDF kvůli vytěžování), příp. TIFF, PNG, GIF nebo JPEG
- S výběrem vhodného skeneru vám rádi poradíme.
Zákaznická podpora je zahrnuta ve dvou servisních programech Business a Professional, které zákazník ke svému produktu volí.
Volba servisního programu je nezávislá na volbě licenčního modelu. Program podpory si zvolte podle svých potřeb. Kromě programů podpory poskytujeme také Jednorázové služby, které můžete objednávat v případě vzniku potřeby.
Ceny zákaznické podpory závisí na počtu licencí k vybranému produktu INOVIO.
Vhodnou úroveň zákaznické podpory si můžete vybrat a jejich ceny zjistit v interaktivním konfigurátoru. Objednávku zákaznické podpory provedete při nákupu produktu INOVIO. Později ji můžete rozšířit nebo změnit. S výběrem zákaznické podpory, jednorázových služeb a konfigurací INOVIO vám rádi pomůžeme.
Úrovně zákaznické podpory |
Zákaznická podpora
Business |
Zákaznická podpora
Professional |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Podpora zákazníkům pro bezpečný provoz aplikace | Prémiová zákaznická podpora s rychlejšími odezvami a zvýhodněnými sazbami | ||||||||||
Helpdesk Hlášení chyb v aplikaci do servisního formuláře |
|||||||||||
Opravy, záplaty a upgrady Instalujete vy |
|||||||||||
Instalace oprav, záplat a upgradů Zdarma |
Objednávka | ||||||||||
Hotline (skype + telefon) Linka na konzultanta (v servisní době) |
|||||||||||
Přednostní řešení servisních požadavků Vaše požadavky mají přednost před zákazníky v programu Business |
|||||||||||
Pravidelná profylaktická kontrola aplikace Kontrola logů, vytížení, místa na disku apod. |
1x ročně | měsičně |
|||||||||
sleva 20% sazba za servisní služby Za vyžádané servisní úkony nad rámec zákaznické podpory |
|||||||||||
Zákaznická podpora všech úrovní je poskytována vzdáleně přes internet (SSH, RDP, skype, teamviewer). Podrobnosti o rozsahu a plnění služeb vám představíme při osobním jednání. |
Chcete pro sebe změnu v programu Zákaznické podpory? Vytvoříme pro vás Individuální program zákaznické podpory. Kontaktujte nás.
Servisní služby (jednorázové) | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Příprava serveru pro INOVIO Audit a příprava prostředí pro instalaci produktů, pokud váš server neodpovídá technickým požadavkům. |
volitelně (pro INOVIO Privátní Cloud není třeba) |
||||||||||
Instalace opravy, záplaty a upgradu Vzdálená instace oprav, záplat a upgrady INOVIO |
Volitelně instalace INOVIO server a zákaznickou podporu Business (pro INOVIO Privátní Cloud a zákaznickou podporu Professional je v ceně) |
||||||||||
Reinstalace inovio, migrace dat Přesun instalace inovio ze serveru na server včetně dat |
volitelně (pro INOVIO Privátní Cloud není třeba) |
||||||||||
Zdokonalovací školení 1h školení pro uživatele, 2h školení pro administrátory aplikace, praktický nácvik dovedností… |
volitelně | ||||||||||
Customizace Přizpůsobení produktů INOVIO požadavkům zákazníků (reporty, notifikace, programování nových funkcí, apod) |
individuálně | ||||||||||
Konzultační a vývojové práce Analytické, programátorské a testovací služby |
Individuálně | ||||||||||
Pokud není dohodnuto jinak, jsou servisní služby poskytovány vzdáleně přes internet (SSH, RDP, skype, teamviewer). |
Postará se o Vás
Miroslav Prkna
Jednatel
miroslav.prkna@inovio.cz
+420 608 173 110